Mapa strony – Pracownia Przedmiotów Przyrodniczych OEIiZK
Pages
- Gry edukacyjne
 - Innowacyjne metody pracy
 - Lekcje otwarte
 - Pracownia Przedmiotów Przyrodniczych
 - O nas…
 - Współpraca
 - Projekty
 - Pomiary komputerowe
 - Nasze publikacje
 - Aktualności
 - Wspomaganie szkół
 - Konkurs „Z technologią w świat nauki”
- Z technologią w świat nauki – edycja I
 - Z technologią w świat nauki – edycja II
 - Z technologią w świat nauki – edycja III
 - Z technologią w świat nauki – edycja IV
 - Z technologią w świat nauki – edycja V
 - Z technologią w świat nauki – edycja VI
 - Z technologią w świat nauki – edycja VII
 - Z technologią w świat nauki – edycja VIII rok szkolny 2022/2023
 - Z technologią w świat nauki – edycja IX, rok szkolny 2023/2024
 - Z technologią w świat nauki – edycja X, rok szkolny 2024/2025
 
 - Szkolenia
- Akademia Khana w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych
 - Aplikacje edukacyjne w nauczaniu chemii
 - Aplikacje mobilne na lekcjach geografii
 - Aplikacje przyrodnicze na zajęciach terenowych
 - Arkusz kalkulacyjny na lekcjach przedmiotów ścisłych
 - Cyfrowe laboratorium przyrodnicze
 - Cyfrowe mapy w terenie
 - Czym polecieć na Marsa? STEAM w akcji
 - Dobre praktyki w prowadzeniu zajęć online
 - Dociekanie naukowe i TIK w projekcie biologicznym
 - Dociekanie naukowe w nauczaniu biologii
 - Doświadczenia, symulacje i gry w nowoczesnym nauczaniu fizyki
 - Druk 3D na przedmiotach przyrodniczych
 - Eksperymentowanie przez dociekanie z TIK
 - Elementy statystyki na egzaminie maturalnym z biologii
 - Edukacja klimatyczna z TIK
 - Edukacja zdrowotna w szkole – teoria, praktyka, inspiracje
 - Geografia w sieci
 - Google Earth w praktyce szkolnej – część 1
 - Google Earth w praktyce szkolnej – część 2
 - Google Earth w praktyce szkolnej – część 3
 - Interaktywne dokumenty w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych
 - Kalkulator naukowy w zadaniach maturalnych z chemii i fizyki
 - Kluczowe umiejętności z chemii z TIK
 - Kolorowe eksperymenty z TIK
 - Kompetencje przyszłości w rękach cyfrowego ucznia
 - Lekcje przyrody z TIK
 - Matura z biologii – analiza wyników
 - Matura z chemii – analiza wyników
 - Matura z chemii – formuła 2023
 - Matura z fizyki – analiza wyników
 - Matura z geografii – analiza wyników
 - Matura z geografii – formuła 2023
 - Metoda webquestu na przedmiotach przyrodniczych
 - Metody aktywizujące i TIK w geografii
 - Metody aktywizujące i TIK w geografii – online
 - Microsoft 365 na lekcjach chemii i fizyki
 - Microsoft 365 na lekcjach geografii
 - Microsoft 365 w biologii
 - Mikroskopowanie na lekcjach przyrodniczych
 - Misja Mars – jak zrobić grę edukacyjną
 - Mobilne laboratorium fizyczne
 - Narzędzia Google na przedmiotach przyrodniczych
 - Nauczyciel 4.0 – czas innowacyjnych rozwiązań, cz. 1
 - Nauka obywatelska w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych
 - Nearpod – jedna aplikacja, wiele narzędzi
 - Nowe technologie a awans zawodowy
 - Nowe technologie w doradztwie zawodowym
 - Nowoczesne narzędzia i metody nauczania astronomii
 - Nowoczesne technologie w edukacji ekologicznej
 - Nowoczesne technologie w nauczaniu WDŻ
 - Od podstaw do praktyki – kalkulator naukowy w rękach nauczyciela i ucznia
 - Padlet na przedmiotach przyrodniczych
 - Piękno i radość programowania w Snapie
 - Platformy GIS w edukacji geograficznej
 - Platformy GIS w edukacji geograficznej – online
 - Podstawy mikroskopowania
 - Pomiary i programowanie z micro:bitem
 - Prawo autorskie – co warto przekazać uczniom
 - Projekt w Google Maps na geografii
 - Proste eksperymenty dla młodszych i starszych uczniów
 - Przyrodniczy pokój zagadek
 - Quizy Baamboozle jako metoda aktywizująca na lekcjach przyrody
 - Scratch i micro:bit
 - Smartfon – fizyczne eksperymenty z aplikacją Phyphox
 - Smartfon w nauczaniu fizyki – aplikacja Phyphox
 - Zanim dopadnie nas burza
 - Technologia informacyjna w nauczaniu fizyki
 - TIK w metodzie lekcji odwróconej
 - TIK wsparciem dla nauczania dwujęzycznego biologii
 - Wprowadzenie do lekcji przyrody z laptopem
 - Źródła wiedzy geograficznej w szkole ponadpodstawowej
 - TIK w edukacji dla bezpieczeństwa
 - Sztuczna inteligencja na przedmiotach przyrodniczych
 - STEAM-owo na przedmiotach przyrodniczych
 - O fake newsach dla przyrodników
 - Nowoczesne technologie w pracy zespołu nauczycieli przedmiotów przyrodniczych
 - Edukacja przyrodnicza w erze transformacji cyfrowej
 - Technologia VR na przedmiotach przyrodniczych
 - Nauczanie astronomii w dobie rozwoju sektora kosmicznego
 - Doświadczenia na lekcjach fizyki
 - Kalkulator naukowy w zadaniach maturalnych z chemii i fizyki, cz. 2.
 - Narzędzia Microsoft w nauczaniu biologii
 - Narzędzia Microsoft w nauczaniu geografii
 - Narzędzia Microsoft w nauczaniu chemii i fizyki
 - TIK w edukacyjnym projekcie przyrodniczym
 - Dobrostan cyfrowy
 - Długopisy 3D na przedmiotach przyrodniczych
 - Pomiary wspomagane komputerowo
 
 - Polityka prywatności
 - Deklaracja dostępności
 - Mapa strony