Mapa strony – Pracownia Przedmiotów Przyrodniczych OEIiZK
Pages
- Gry edukacyjne
- Innowacyjne metody pracy
- Pracownia Przedmiotów Przyrodniczych
- O nas…
- Współpraca
- Projekty
- Pomiary komputerowe
- Nasze publikacje
- Aktualności
- Wspomaganie szkół
- Konkurs „Z technologią w świat nauki”
- Z technologią w świat nauki – edycja I
- Z technologią w świat nauki – edycja II
- Z technologią w świat nauki – edycja III
- Z technologią w świat nauki – edycja IV
- Z technologią w świat nauki – edycja V
- Z technologią w świat nauki – edycja VI
- Z technologią w świat nauki – edycja VII
- Z technologią w świat nauki – edycja VIII rok szkolny 2022/2023
- Szkolenia
- Akademia Khana w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych
- Aplikacje edukacyjne w nauczaniu chemii
- Aplikacje mobilne na lekcjach geografii
- Aplikacje przyrodnicze na zajęciach terenowych
- Arkusz kalkulacyjny na lekcjach przedmiotów ścisłych
- Cyfrowe laboratorium przyrodnicze
- Cyfrowe mapy w terenie
- Czym polecieć na Marsa? STEAM w akcji
- Dobre praktyki w prowadzeniu zajęć online
- Dociekanie naukowe i TIK w projekcie biologicznym
- Dociekanie naukowe w nauczaniu biologii
- Eksperymentowanie przez dociekanie z TIK
- Geografia w sieci
- Google Earth w praktyce szkolnej – część 1
- Google Earth w praktyce szkolnej – część 2
- Google Earth w praktyce szkolnej – część 3
- Kluczowe umiejętności z chemii z TIK
- Kolorowe eksperymenty z TIK
- Lekcje przyrody z TIK
- Matura z biologii – analiza wyników
- Matura z chemii – analiza wyników
- Matura z chemii – formuła 2023
- Matura z fizyki – formuła 2023
- Matura z geografii – analiza wyników
- Matura z geografii – formuła 2023
- Metoda webquestu na przedmiotach przyrodniczych
- Metody aktywizujące i TIK w geografii
- Metody aktywizujące i TIK w geografii – online
- Microsoft 365 na lekcjach chemii i fizyki
- Microsoft 365 na lekcjach geografii
- Microsoft 365 w biologii
- Mikroskopowanie na lekcjach przyrodniczych
- Misja Mars – jak zrobić grę edukacyjną
- Mobilne laboratorium fizyczne
- Narzędzia Google na przedmiotach przyrodniczych
- Nauczyciel 4.0 – czas innowacyjnych rozwiązań, cz. 1
- Nauka obywatelska w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych
- Nearpod – jedna aplikacja, wiele narzędzi
- Nowe technologie a awans zawodowy
- Nowe technologie w doradztwie zawodowym
- Nowoczesne technologie w edukacji ekologicznej
- Nowoczesne technologie w nauczaniu WDŻ
- Padlet na przedmiotach przyrodniczych
- Piękno i radość programowania w Snapie
- Platformy GIS w edukacji geograficznej
- Platformy GIS w edukacji geograficznej – online
- Podstawy mikroskopowania
- Prawo autorskie – co warto przekazać uczniom
- Projekt w Google Maps na geografii
- Proste eksperymenty dla młodszych i starszych uczniów
- Przyrodniczy pokój zagadek
- Quizy Baamboozle jako metoda aktywizująca na lekcjach przyrody
- Smartfon w nauczaniu fizyki – aplikacja Phyphox
- Technologia informacyjna a gwałtowne zjawiska atmosferyczne
- Technologia informacyjna w nauczaniu fizyki
- TIK wsparciem dla nauczania dwujęzycznego biologii
- Wprowadzenie do lekcji przyrody z laptopem
- Źródła wiedzy geograficznej w szkole ponadpodstawowej
- Polityka prywatności
- Deklaracja dostępności
- Mapa strony